Translate Kapritsio

What Are These?

Κανέλλη: Πέρασε δύο εμφράγματα και 24 χειρουργεία!

Για την απίστευτη περιπέτεια υγείας που πέρασε και ποτέ δεν είχε γίνει γνωστό μίλησε η Λιάνα Κανέλλη.

 Σε συνέντευξή της σε εβδομαδιαίο περιοδικό, η βουλευτής του ΚΚΕ αποκάλυψε ότι έχει περάσει δύο εμφράγματα, ενώ έχει μπει 24 φορές στο χειρουργείο για διάφορα περιστατικά!!! Όπως αποκάλυψε, το πρώτο έμφραγμα το πέρασε πριν έξι χρόνια και το δεύτερο πριν τέσσερα.
«Μπήκα 24 φορές στο χειρουργείο για διάφορα ζητήματα και το πήραν είδηση μόνο τις δύο. Είμαι ανθεκτικός άνθρωπος» δηλώνει ενώ εξηγεί γιατί τόσο καιρό δεν έχει μιλήσει για την περιπέτεια υγείας της. «Δεν θέλω να λέω το ιατρικό μου ιστορικό σε μία εποχή που οι συνάνθρωποί μου υποφέρουν και βρίσκονται σε μία δύσκολη κατάσταση»
Τα προβλήματα υγείας δεν έχουν ξεπεραστεί και όπως τονίζει υποφέρει από χοληστερίνη. «Έχω υψηλή χοληστερίνη, ανεξαρτήτου διατροφής, λόγω κληρονομικότητας, είμαι σήμερα 57 χρονών και είμαι είκοσι χρόνια πειραματόζωο. Τόσα χρόνια παίρνω κάθε μορφής σκεύασμα μέχρι να βρω το φάρμακο και τη δοσολογία που μου ταιριάζει».
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...