Translate Kapritsio

What Are These?

Μαρινέλλα : Μου φάνηκε πολύ ιντριγκαδόρικη αυτή η συνεργασία

Για την υπέροχη συνεργασία τους μίλησαν η Μαρινέλλα και η Νατάσα Θεοδωρίδου με την δεύτερη να τονίζει πως  «Με αντιμετωπίζει ως ίση προς ίση. Ρωτά για όλα και δεν αποφασίζει μόνη της. Αφού αναρωτιέμαι εάν πρέπει να παραδειγματίζομαι από κείνη ως καλλιτέχνης περισσότερο ή ως άνθρωπος…»«Εδώ και αρκετά χρόνια διατηρούμε μια φιλική σχέση ζεστή και τρυφερή. Τώρα ωστόσο με την συνεργασία μας διαπιστώνω πόσο ανατρεπτικός άνθρωπος είναι η Μαρινέλλα και θεωρώ ότι η διάρκειά της στο χρόνο έχει να κάνει με αυτό το γνώρισμά της. Εξάλλου με ανατρεπτικό τρόπο έγινε η πρόταση για την σκηνική συνεύρεσή μας. Τραγουδούσα στην Θεσσαλονίκη και μου τηλεφώνησε. Της απάντησα ως συνήθως: “Είδωλο τι κάνεις;”  Κι εκείνη με αποστόμωσε ρωτώντας: “Πώς ακριβώς την θέλεις την πίστα; Θα μας χωράει;” Δεν μίλησα. Με έπιασαν τα κλάματα από την συγκίνηση» είπε η Νατάσσα.
Η Μαρινέλλα από την άλλη δήλωσε πως της φάνηκε πολύ ιντριγκαδόρικη αυτή η συνεργασία. «Θεωρώ αυτό το κορίτσι καταπληκτικό, εξαιρετικό, πολύ καλή τραγουδίστρια, που από την πρώτη στιγμή έδειξε ότι ξεχωρίζει. Είδα την αμεσότητά της με τον κόσμο. Είμαστε δύο τρελές. Σαλονικιές που ταιριάζουμε. Νιώθω σαν να βρήκε ο Φίλιππος τον Ναθαναήλ. Το μόνο πρόβλημά μας είναι να μην γελάμε όταν θα τραγουδάμε. Μου το ζήτησε ως χάρη να μην την κάνω να γελάσει. Είναι άξια κοπέλα και οι άξιες πάντα αναγνωρίζονται. Πολλές φορές ακούω να μου λένε ότι εγώ δεν έχω να αποδείξω τίποτα πια σε κανέναν και απαντώ ότι ποτέ δεν ήθελα να αποδείξω τίποτα. Ο κόσμος καταλαβαίνει και διαισθάνεται και σε εμένα ήρθαν όλα με την σειρά τους. Επίσης αυτό που με χαροποιεί πάρα πολύ είναι ότι θα συνεργαστούμε και με τον Παναγιώτη Πετράκη, ένα ταλαντούχο, πολυπράγμονα  καλλιτέχνη. Μου αρέσει πάρα πολύ που θα είμαι ανάμεσα σε νέους ανθρώπους. Αν και θεωρώ νέους και όσους το νιώθουν με την έννοια ότι τη νιότη την δείχνει το χαρτί της καρδιάς και όχι του ληξιαρχείου. Σημασία πάντα έχει τι κάνεις και πως φέρεσαι στην ζωή σου, γιατί τα δώρα που μας δίνει ο Θεός οφείλουμε να τα επιστρέφουμε. Όσο πιο γρήγορα το καταλάβουμε τόσο καλύτερη ζωή θα ζούμε. Το πρόγραμμά μας θα έχει πολλές εκπλήξεις. Μια από αυτές είναι ότι ηΝατάσσα θα χορέψει κάτι που την φοβίζει αλλά πιστεύω θα τα καταφέρει μια χαρά…»

Η Νατάσσα Θεοδωρίδου στην συνέχεια σε ότι αφορά στην ζωή της, δήλωσε πως πλέον δεν αναζητά την πολυπλοκότητα και την δυσκολία ενώ όπως τόνισε δεν την αφορούν η μιζέρια και η γκρίνια. «Ας βρούμε μέσα μας τα απλά που μας κάνουν ευτυχείς και πλήρεις».
Τι δηλώνει όμως για τον έρωτα;
«όταν εμφανίζεται ο έρωτας καλώς να έρχεται. Αν πάλι όχι εγώ επιμένω. Έχω μπροστά μου το χαμόγελο των κοριτσιών μου και την θέρμη του κόσμου και δεν αρνούμαι ότι θα ήθελα να αποκτήσω έναν γιο»…
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...