Translate Kapritsio

What Are These?

Lady Gaga: “Μπορώ να αγοράσω και μόνη μου ένα δαχτυλίδι»

Από το ξεκίνημά της ακόμη, στο Lower East Side, η Lady Gaga ξεχώρισε για τις ακραίες στιλιστικές επιλογές από την κορφή ως τα νύχια. Στη πρόσφατη συνέντευξη και φωτογράφησή της στο περιοδικό Vanity Fair , μιλάει αυθόρμητα για την πονεμένη ιστορία των… ερωτικών της σχέσεων.




















“Ποτέ μου δεν αγαπήθηκα ειλικρινά από έναν εραστή. Δεν ξέρω πως είναι να είσαι ευτυχισμένη με έναν άνδρα ” εξομολογείται η τραγουδίστρια στην δημοσιογράφο Lisa Robinson.
“Το λέω αυτό ειλικρινά και αυτό είναι που μου συνέβη μέχρι σήμερα : Νομίζω ότι βρίσκομαι σε σχέση όταν παλεύω με κάποιον. Τι θα πίστευαν οι οπαδοί μου αν ήξεραν αυτό που γίνεται; Πως θα ένοιωθαν για μένα ως γυναίκα αλλά και για τη δουλειά μου, αν ήξεραν ότι επιτρέπω να μου συμβαίνει αυτό; Και μετά φεύγω από τη σχέση.»
Θα αποτελέσει άραγε η φημολογούμενη σχέση της με τον ηθοποιό Taylor Kinney, γνωστό από το “Vampire Diaries”μια έξοδος από αυτή την απογοητευτική ιστορία;
“ Με τους άνδρες που ήμουν μαζί, η σχέση μας ξεκινάει καλά στην αρχή. Πάντα κάνω σχέση με ανθρώπους που είναι επίσης δημιουργικοί, δημιουργικοί με τον δικό τους τρόπο. Στην αρχή υπάρχει έλξη και είμαστε όλο αγάπες και λουλούδια. Και έπειτα με μισούν.”
Η δημιουργικότητά της είναι ένα πράγμα για το οποίο δεν πρόκειται ποτέ να συμβιβαστεί, με όποιο κόστος και να έχει στη προσωπική της ζωή “Ίσως έχει να κάνει με τον ανταγωνισμό. Αν πάω στο πιάνο και γράψω ένα γρήγορο τραγούδι και το παίξω, θυμώνουν μαζί μου για το πόσο γρήγορα και με πόσο λίγη προσπάθεια το έκανα. Αυτή όμως είμαι και δεν απολογούμαι για αυτό. Αλλά είναι αποτρόπαιο να σου λέει κάποιος που αγαπάς πως δεν είσαι αρκετά καλή για κανέναν. Μου είπε ένας άντρας “ Θα πεθάνεις μόνη σου σε ένα τεράστιο σπίτι. Θα έχεις όλα σου τα χρήματα και όλους σου τους πετυχημένους δίσκους, αλλά θα πεθάνεις μόνη σου.”
Σε αυτές τις μαύρες στιγμές για αυτήν η Gaga λέει στη Robinson, ότι η ζωή της βρήκε νόημα μέσα από τη δουλειά της: “ Παρόλο που ξέρω ότι ακούγεται θλιβερό , είναι όμως σε αυτές τις στιγμές που εγώ σκέφτομαι “ Θα σου δείξω! “και συνεχίζει, “αυτό που πραγματικά πιστεύω όμως είναι ότι σχετίζομαι με δημιουργικούς ανθρώπους και αυτό που τους τρομάζει σε μένα τελικά δεν είναι το πορτοφόλι μου, αλλά το μυαλό μου!”
Η Gaga λέει αγανακτισμένη, ότι το πιο αξιοπερίεργο είναι ότι, αφού χώρισε με κάποιους, αυτοί μετά της ζήτησαν να τους παντρευτεί. “ Πόσο ρομαντικός είναι ο μ…. Βέβαια πετάει ένα δαχτυλίδι και νομίζει ότι όλα μπορεί να φτιάξουν. Μπορώ να αγοράσω και μόνη μου ένα γ... δαχτυλίδι.»
Και καταλήγει “To μόνο που ξέρω από ευτυχία είναι πώς να κάνω τους ανθρώπους να γελάνε όταν είμαι πάνω στη σκηνή.”
Η φωτογράφηση στο περιοδικό Vanity Fair έγινε από την Annie Leibovitz, σε styling Nicola Formichetti και με fashion director τη Jessica Diehl.

ΠΗΓΗ







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...