Translate Kapritsio

What Are These?

Δύσκολες ώρες για την χορεύτρια των Ελληνικών ταινιών Ν. Φοντάνα!

Η Νάντια Φοντάνα, χορεύτρια,πρώην σύντροφος του Φώτη Μεταξόπουλου, περνάει δύσκολες στιγμές δουλεύοντας σκληρά για να μπορέσει να ζήσει χωρίς να έχει κανέναν δίπλα της να την στηρίξει. Βρίσκεται στην χειρότερη φάση της ζωής της και δεν την γεμίζει τίποτα...
Η Νάντια μίλησε στην εφημερίδα "Espresso" για τον Φώτη Μεταξόπουλο, για την απέραντη μοναξιά που αισθάνεται, για την επίθεση που δέχτηκε από τους Αλβανούς και τέλος αποποίησε τον τίτλο της ωραίας και της καλλίγραμμης!
Η ίδια δήλωσε: "Περνάω όχι δύσκολες, τραγικές ώρες. Νιώθω απέραντη μοναξιά και δεν με γεμίζει τίποτα. Τόσο πολύ, που κάποιες φορές να έχω τάση για αυτοκτονία."
Για τον πρώην σύντροφό της Φώτη Μεταξόπουλου είπε: "Πάντα τον αγαπούσα, τον αγαπώ και θα τον αγαπώ σαν άνθρωπο, και επειδή είναι μια κυρία δίπλα του, δεν μπορώ να την αμφισβητήσω, ούτε μπορώ να την απαξιώσω. Η Σοφία Τρανά είναι ένα ευγενέστατο κορίτσι που στάθηκε δίπλα του. Και αν αυτός είναι στη ζωή, εγώ το χρωστάω σε αυτήν την κυρία. Αυτό το λέω, το πιστεύω και βάζω το χέρι μου στο Ευαγγέλιο. Είναι ένα πανέμορφο και αξιόλογο κορίτσι, που έχει όλα τα καλά του κόσμου."


Στη συνέχεια μίλησε για την τραγική εμπειρία που έζησε και της άλλαξε όλη τη ζωή: "Είχα δικό μου σπίτι αλλά αναγκάστηκα να το πουλήσω, γιατί με έκλεψαν κάποιοι Αλβανοί στο μαγαζί. Χρειαζόμουν χρήματα για να ξαναλειτουργήσει το μαγαζί μου για να ζήσω. Δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς."
Τέλος η Νάντια δήλωσε ότι δεν είναι ωραία γυναίκα: "Κατ’ αρχάς, δεν υπήρξα ωραία γυναίκα. Ημουν απλώς συμπαθητική. Ούτε είχα το κορμί. Ξέρεις πόσες χιλιάδες σώματα υπάρχουν σαν το δικό μου; Ξέρεις πόσα κορμάκια μπορώ να σου βγάλω εγώ στην τηλεόραση που είναι εκατό χιλιάδες καλύτερα από το δικό μου; Το θέμα είναι να ξέρεις να πλασάρεις αυτό που έχεις, γιατί όλοι έχουμε ελαττώματα. Κι εγώ ήξερα να το πλασάρω."
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...