Translate Kapritsio

What Are These?

Νανά Καραγιάννη: «Δεν υπέγραψα ποτέ εξιτήριο»

Τα social networks το Facebook, το Twitter και πολλά ακόμη άγνωστα στο Ελληνικό κοινό είναι ένας ακόμη τρόπος να επικοινωνείς. Μέσα λοιπόν απο τις σελίδες μου στο Facebook έχω την ευκαιρία και επικοινωνώ με όλους εσάς που παρακολουθείτε το gossip-tv.gr.

Δέχομαι μηνύματα κριτικές ερωτήσεις απορίες. Δέχομαι ωστόσο και απαντήσεις σε ρεπορτάζ μου. Έτσι λοιπόν σήμερα το βράδυ η Νανά μου έγραψε ένα e-mail που με προβλημάτισε. Σας το παραθέτω αυτολεξεί και βγάλτε τα συμπεράσματά σας.

«Επειδή πολλά κούφα ακούω,να σου πω εσένα ότι αν είχα βγει απο το νοσοκομείο με δική μου απόφαση έλεος-το εξιτήριο θα έπρεπε να έχει την υπογραφή μου… κάτι το οποίο δεν συμβαίνει καθώς έχει μόνο τις υπογραφές των ιατρών και του Διευθυντή της Κλινικής .

Έχω αλλοιώσει τη συνέχεια του γράμματος καθώς είναι κάτι πολύ προσωπικό της και δε συνιστά για μένα «θέμα» με τη δημοσιογραφική έννοια του όρου. Το σίγουρο είναι πώς ήταν κοινή απόφαση. Τόσο της Νανάς αλλά και των γιατρών της.
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...