Η συγκεκριμένη δουλειά του με τη σταρ του Χόλιγουντ έχει διττή σημασία όχι μόνο για τον ίδιο και την καριέρα του, αλλά και επειδή, η 35χρονη Μέριλιν των φωτογραφιών του, «χάθηκε» μερικούς μήνες ύστερα από την επαγγελματική τους συνάντηση.
Το αποτέλεσμα της φωτογράφησης είναι λάγνο, παθιάρικο, ακόμα και ειλικρινές καθώς η απλότητα του «σκηνικού» και το παιχνίδι της ηθοποιού με την κάμερα, αλλά και με τον ίδιο τον φωτογράφο, θυμίζουν απλές, καθημερινές ιδιωτικές στιγμές και όχι μια «φτιασιδωμένη» δουλειά, με σκοπό μόνο και μόνο να μαγνητίσει τα βλέμματα.
Ο αισθησιασμός που «εκλύεται» από τις φωτογραφίες είναι κάτι παραπάνω από αισθητός και, παρόλο που στην προσωπική της ζωή η Μέριλιν δεν ήταν ευτυχισμένη, εδώ βγαίνει μια αύρα γαλήνης και χαράς.
Ο Κέρκλαντ, που έχει φωτογραφήσει ανθρώπους όπως την Όντρι Χέπμπορν, τον Ντάστιν Χόφμαν και την Αντζελίνα Τζολί, σε συνέντευξή του στη Huffington Post, είπε για τη συγκεκριμένη δουλειά: «Ποτέ δεν (της) είπα ‘βάλε εδώ το χέρι σου, γύρνα έτσι ή αλλιώς. Συζητούσαμε ανταλλάσοντας τη μια ατάκα μετά την άλλη, αλλά ήταν μια αποπλάνηση, κι από τις δυο πλευρές για την ακρίβεια. Και περάσαμε από όλα τα στάδια (της αποπλάνησης) χωρίς να κάνουμε σεξ, το οποίο βγήκε στην κάμερα, για αυτό και οι συγκεκριμένες φωτογραφίες είναι αυτό που είναι».
Πενήντα χρόνια αργότερα, οι φωτογραφίες, που για πολλούς θεωρείται η πιο σέξι φωτογράφηση όλων των εποχών, θα εκτεθούν και για τους νεότερους που ενδιαφέρονται να τις δουν, αλλά και για να θυμίσουν στους παλαιότερους «θερμές» α λα Μέριλιν εποχές, στην γκαλερί Westwood, της Νέας Υόρκης, από τις 26 Οκτωβρίου έως τις 15 Δεκεμβρίου.
Αν δεν μπορείτε να πάτε ως εκεί για να τις θαυμάσετε από κοντά, τότε σίγουρα αξίζει να τους ρίξετε μια ματιά παρακάτω:
Στις 17 Νοεμβρίου του 1962, ο νεαρός –τότε- φωτογράφος Ντάγκλας Κέρκλαντ είχε την ευκαιρία, και οπωσδήποτε την τύχη να περάσει ένα ολόκληρο απόγευμα με το μεγαλύτερο σύμβολο του σεξ όλων των εποχών, την Μέριλιν Μονρό, τυλιγμένη μόνο με ένα… ολόλευκο σεντόνι
ΠΗΓΗΤο αποτέλεσμα της φωτογράφησης είναι λάγνο, παθιάρικο, ακόμα και ειλικρινές καθώς η απλότητα του «σκηνικού» και το παιχνίδι της ηθοποιού με την κάμερα, αλλά και με τον ίδιο τον φωτογράφο, θυμίζουν απλές, καθημερινές ιδιωτικές στιγμές και όχι μια «φτιασιδωμένη» δουλειά, με σκοπό μόνο και μόνο να μαγνητίσει τα βλέμματα.
Ο αισθησιασμός που «εκλύεται» από τις φωτογραφίες είναι κάτι παραπάνω από αισθητός και, παρόλο που στην προσωπική της ζωή η Μέριλιν δεν ήταν ευτυχισμένη, εδώ βγαίνει μια αύρα γαλήνης και χαράς.
Ο Κέρκλαντ, που έχει φωτογραφήσει ανθρώπους όπως την Όντρι Χέπμπορν, τον Ντάστιν Χόφμαν και την Αντζελίνα Τζολί, σε συνέντευξή του στη Huffington Post, είπε για τη συγκεκριμένη δουλειά: «Ποτέ δεν (της) είπα ‘βάλε εδώ το χέρι σου, γύρνα έτσι ή αλλιώς. Συζητούσαμε ανταλλάσοντας τη μια ατάκα μετά την άλλη, αλλά ήταν μια αποπλάνηση, κι από τις δυο πλευρές για την ακρίβεια. Και περάσαμε από όλα τα στάδια (της αποπλάνησης) χωρίς να κάνουμε σεξ, το οποίο βγήκε στην κάμερα, για αυτό και οι συγκεκριμένες φωτογραφίες είναι αυτό που είναι».
Πενήντα χρόνια αργότερα, οι φωτογραφίες, που για πολλούς θεωρείται η πιο σέξι φωτογράφηση όλων των εποχών, θα εκτεθούν και για τους νεότερους που ενδιαφέρονται να τις δουν, αλλά και για να θυμίσουν στους παλαιότερους «θερμές» α λα Μέριλιν εποχές, στην γκαλερί Westwood, της Νέας Υόρκης, από τις 26 Οκτωβρίου έως τις 15 Δεκεμβρίου.
Αν δεν μπορείτε να πάτε ως εκεί για να τις θαυμάσετε από κοντά, τότε σίγουρα αξίζει να τους ρίξετε μια ματιά παρακάτω:
Στις 17 Νοεμβρίου του 1962, ο νεαρός –τότε- φωτογράφος Ντάγκλας Κέρκλαντ είχε την ευκαιρία, και οπωσδήποτε την τύχη να περάσει ένα ολόκληρο απόγευμα με το μεγαλύτερο σύμβολο του σεξ όλων των εποχών, την Μέριλιν Μονρό, τυλιγμένη μόνο με ένα… ολόλευκο σεντόνι
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου