Translate Kapritsio

What Are These?

Αφαίρεσαν το προκλητικό μήνυμα βιτρίνας πολυκαταστήματος

Αντιδράσεις και οργή προκάλεσε στους περαστικούς της Ερμού η
βιτρίνα του πολυκαταστήματς
Focas, στην οποία αναγραφόταν το εξής μήνυμα: ''Hungry But Chic'', ''Πεινασμένοι αλλά σικ''.

Tο συγκεκριμένο σλόγκαν δεν αποτελεί έμπνευση του πολυκαταστήματος, αλλά της γαλλικής εταιρείας ρούχων ''Kookai'', η οποία μάλλον έχει επιλέξει μια ατυχή φράση για να διαφημίσει την κολεξιόν της φετινής σεζόν.




Χαρακτηρίστηκε ιδιαιτέρως προκλητικό τη στιγμή που χιλιάδες άνθρωποι ζουν στο όριο της φτώχειας, ενώ εκατοντάδες υπάλληλοι του συγκεκριμένου καταστήματος κινδυνεύουν να μείνουν στο δρόμο εξαιτίας της αίτησης της επιχείρησης για υπαγωγή στο άρθρο 99 του Πτωχευτικού Κώδικα.

Για την ίδια καμπάνια πάντως υπήρχε και το σλόγκαν ''single but chic'', αλλά για άγνωστους λόγους οι άνθρωποι της επιχείρησης επέλεξαν να προβάλλουν το συγκεκριμένο μήνυμα εν καιρώ κρίσης, στο πλέον πολυσύχναστο μέρος της πρωτεύουσας. το πλέον ανάρμοστο λογοπαίγνιο για την σημερινή πραγματικότητα στην Ελλάδα.

Μετά τις αντιδράσεις που ξέσπασαν οι υπεύθυνοι του καταστήματος αναγκάστηκαν να επαναδιαμορφώσουν τη βιτρίνα και να αφαιρέσουν το ''σικ'' μήνυμα πεινασμένης κομψότητας.
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...