Και πως μπορείς να γίνεις καλύτερος από αυτόν. Στο τιμόνι εννοώ, όχι στο τένις....
Δεν ξέρω μπορεί να ακούγεται υπερβολικό αλλά αν έχεις το κόλλημα με τα αμάξια και ειδικά τα δυνατά η στιγμή που θα καταφέρεις να κάνεις την πρώτη σου σοβαρή πλαγιολίσθηση δεν διαφέρει και πολύ από αυτή που κατακτάς μια γκόμενα που γουστάρεις πολύ. Συνήθως και οι δύο ενέχουν ένα βαθμό δυσκολίας. Θα σας πως για την πρώτη. Το να σπάσεις την πρόσφυση σε ένα δυνατό έως πολύ δυνατό αυτοκίνητο - θα έλεγα ότι υπάρχει ένα θεωρητικό σκαλοπάτι από τα 400 άλογα και πάνω – απαιτεί να μην είσαι κατ’ αρχήν ο μαλάκας που νομίζει πως επειδή μπορεί να πηγαίνεις με χίλια στην εθνική μπορείς αντίστοιχα να το πας και με το πλάϊ. Το δεύτερο είναι δύσκολο ακόμα και αν το κάνεις με 60 και δεν εννοώ να βάζεις μια πρώτη και να κάνεις ντόνατς σε καμιά αλάνα. Ευχαριστώ πολύ.
Το δεύτερο που απαιτείται είναι σαφώς τεχνικό και έχει να κάνει με το πόσο παίζεις τηλεγραφικά το δεξί σου πόδι πάνω απ το γκάζι. Λίγο περισσότερο και έχεις κάνει τετακέ, λίγο λιγότερο και ξαναβρίσκεις πρόσφυση – το οποίο μπορεί να σε στείλει άψαλτο ή στην καλύτερη στο φίλο φαναρτζή απ’ τα παλιά αν έχεις πάρει και φόρα. Πολύ επικίνδυνο. Άσε που γίνεσαι ρόμπα. Σαν να τρως δημόσια χυλόπιτα ενώ το παίζεις επιβήτορας. Ένα μυστικό είναι επίσης ότι πρέπει να σημαδεύεις με το τιμόνι εκεί που θες να πας και όχι απλά να κάνεις ανάποδο τιμόνι. Για να σου βγει κάπως έτσι δηλαδή....
Αλλά έχει να κάνει και με το ψυχολογικό. Πρέπει δηλαδή να έχεις ξεπεράσει το φοβικό σύνδρομο που θα σε κάνει να σηκώσεις απότομα το γκάζι την ώρα που οι τροχοί σπινάρουν ή να κάνεις απότομες διορθώσεις. Για να το θέσω γενικότερα μην κάνεις τσαρουχιές. Ο άτσαλος οδηγός φαίνεται από χιλιόμετρα, λες και βαράει πέναλτι με ‘’μίτο’’. Δεν εννοώ την Alfa Romeo… Το καλύτερο ποιο είναι: να βρεις την αλάνα που λέγαμε παραπάνω, ένα ζευγάρι παλιά λάστιχα και να αρχίσεις την εξάσκηση. Μόνο μην ασελγείς με μια Mercedes SLS που βλέπεις στη φωτό. Άσε και που να τη θες, που να τη βρεις…Για την ιστορία κάνει 324.500€ ( έχω το πεντακοσάρικο- βάζεις τα 324;), πολύ δυνατή (571 άλογα) και είναι ολόκληρη χολιγουντιανή υπερπαραγωγή έτσι όπως ανοίγουν οι πόρτες προς τα πάνω. Γι αυτό τη λένε και Gullwing, δηλαδή φτερά γλάρου, γιατί αυτό θυμίζουν οι πόρτες της. Για να βάλω και λίγο αλατοπίπερο με celebrity στην ιστορία μια παλιά Gullwing , την κλασική είχε και ο Γρηγόρης Λαμπράκης. Και τον φάγανε. Τώρα οδήγησε την καινούργια, την Roadster που οι πόρτες ανοίγουν κανονικά ο Ρότζερ Φέντερερ και χαμογελούσε λες και κέρδισε το Ρολάν Γκαρός. Που εκεί τον έχει πατήσει ο Ναδάλ. Άσχετο…. Δες το video για να το ολοκληρώσω.
Δεν ξέρω μπορεί να ακούγεται υπερβολικό αλλά αν έχεις το κόλλημα με τα αμάξια και ειδικά τα δυνατά η στιγμή που θα καταφέρεις να κάνεις την πρώτη σου σοβαρή πλαγιολίσθηση δεν διαφέρει και πολύ από αυτή που κατακτάς μια γκόμενα που γουστάρεις πολύ. Συνήθως και οι δύο ενέχουν ένα βαθμό δυσκολίας. Θα σας πως για την πρώτη. Το να σπάσεις την πρόσφυση σε ένα δυνατό έως πολύ δυνατό αυτοκίνητο - θα έλεγα ότι υπάρχει ένα θεωρητικό σκαλοπάτι από τα 400 άλογα και πάνω – απαιτεί να μην είσαι κατ’ αρχήν ο μαλάκας που νομίζει πως επειδή μπορεί να πηγαίνεις με χίλια στην εθνική μπορείς αντίστοιχα να το πας και με το πλάϊ. Το δεύτερο είναι δύσκολο ακόμα και αν το κάνεις με 60 και δεν εννοώ να βάζεις μια πρώτη και να κάνεις ντόνατς σε καμιά αλάνα. Ευχαριστώ πολύ.
Το δεύτερο που απαιτείται είναι σαφώς τεχνικό και έχει να κάνει με το πόσο παίζεις τηλεγραφικά το δεξί σου πόδι πάνω απ το γκάζι. Λίγο περισσότερο και έχεις κάνει τετακέ, λίγο λιγότερο και ξαναβρίσκεις πρόσφυση – το οποίο μπορεί να σε στείλει άψαλτο ή στην καλύτερη στο φίλο φαναρτζή απ’ τα παλιά αν έχεις πάρει και φόρα. Πολύ επικίνδυνο. Άσε που γίνεσαι ρόμπα. Σαν να τρως δημόσια χυλόπιτα ενώ το παίζεις επιβήτορας. Ένα μυστικό είναι επίσης ότι πρέπει να σημαδεύεις με το τιμόνι εκεί που θες να πας και όχι απλά να κάνεις ανάποδο τιμόνι. Για να σου βγει κάπως έτσι δηλαδή....
Αλλά έχει να κάνει και με το ψυχολογικό. Πρέπει δηλαδή να έχεις ξεπεράσει το φοβικό σύνδρομο που θα σε κάνει να σηκώσεις απότομα το γκάζι την ώρα που οι τροχοί σπινάρουν ή να κάνεις απότομες διορθώσεις. Για να το θέσω γενικότερα μην κάνεις τσαρουχιές. Ο άτσαλος οδηγός φαίνεται από χιλιόμετρα, λες και βαράει πέναλτι με ‘’μίτο’’. Δεν εννοώ την Alfa Romeo… Το καλύτερο ποιο είναι: να βρεις την αλάνα που λέγαμε παραπάνω, ένα ζευγάρι παλιά λάστιχα και να αρχίσεις την εξάσκηση. Μόνο μην ασελγείς με μια Mercedes SLS που βλέπεις στη φωτό. Άσε και που να τη θες, που να τη βρεις…Για την ιστορία κάνει 324.500€ ( έχω το πεντακοσάρικο- βάζεις τα 324;), πολύ δυνατή (571 άλογα) και είναι ολόκληρη χολιγουντιανή υπερπαραγωγή έτσι όπως ανοίγουν οι πόρτες προς τα πάνω. Γι αυτό τη λένε και Gullwing, δηλαδή φτερά γλάρου, γιατί αυτό θυμίζουν οι πόρτες της. Για να βάλω και λίγο αλατοπίπερο με celebrity στην ιστορία μια παλιά Gullwing , την κλασική είχε και ο Γρηγόρης Λαμπράκης. Και τον φάγανε. Τώρα οδήγησε την καινούργια, την Roadster που οι πόρτες ανοίγουν κανονικά ο Ρότζερ Φέντερερ και χαμογελούσε λες και κέρδισε το Ρολάν Γκαρός. Που εκεί τον έχει πατήσει ο Ναδάλ. Άσχετο…. Δες το video για να το ολοκληρώσω.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου