Translate Kapritsio

What Are These?

Robin Williams...καυστικός όπως πάντα!

Ο 60χρονος πολυταλαντούχος και αγαπημένος ηθοποιός Robin Williams πρόσφατα μετακόμισε με τη γυναίκα του και το κατοικίδιό τους στο San Francisco.
Εκεί ο ηθοποιός μπορεί να απολαμβάνει τη θάλασσα, να νιώθει ελεύθερος και να κάνει βόλτες με τον σκύλο του… για την ακρίβεια τον γκέι σκύλο του όπως αποκαλύπτει ο ίδιος.
«Κάνω θαλάσσιο ποδήλατο και καγιάκ και πολύωρους περιπάτους στο βουνό», δήλωσε στην εφημερίδα Irish Independent. «Αυτές τις ώρες φιλοσοφώ και το βρίσκω πολύ θεραπευτικό».
«Έχω επίσης ένα γκέι σκύλο, τον Leonard. Είναι ένα pug», είπε ο Williams με το χαρακτηριστικό του χιούμορ. «Μου αρέσει να κάνω βόλτα μαζί του, αφού προσωπικά νιώθω πολύ σίγουρος για τη σεξουαλικότητά μου. Ο Leonard έχει ένα φίλο, με τον οποίο σκοπεύουν να υιοθετήσουν ένα σιαμέζικο γατάκι. Είμαστε πολύ μοντέρνοι»!
Τέλος, αποκάλυψε ότι δεν σχεδιάζει να εμφανιστεί σε κανένα τηλεοπτικό σήριαλ, ενώ από τη σάτιρά του δεν γλίτωσαν τα reality shows της Αμερικής:
«Ποτέ δεν μου πρότειναν να συμμετέχω σε εκπομπές, όπως το «I'm a Celebrity... Get Me Out of Here! Είμαι πολύ κακός χορευτής και δεν τα πάω καλά με τα φίδια... οπότε υποθέτω ότι η καριέρα μου πάει κατά διαόλου».
ΠΗΓΗ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...