Translate Kapritsio

What Are These?

Daniel Craig: «Ντρέπομαι που με θεωρούν σύμβολο του σεξ»


Το ότι είναι άνθρωπος χαμηλών τόνων, δεν κυνηγά την δημοσιότητα και δεν βγάζει τα προσωπικά του στη φόρα αποδεικνύει ο Daniel Craig, που...
μίλησε για όσα κάνει όταν σβήνουν τα φώτα και επισήμανε πως ντρέπεται που τον θεωρούν σύμβολο του σεξ!




«Δεν αισθάνομαι σύμβολο του σεξ. Είναι σίγουρα κάτι όμορφο για μένα, αλλά νιώθω ντροπή θα έλεγα», δηλώνει ο κινηματογραφικός James Bond στο περιοδικό «Ok!», προσθέτοντας πως κύριο μέλημά του είναι να ζει μια φυσιολογική ζωή.

Όπως εξομολογείται, δεν κάνει πάντα ό,τι θέλει, όμως, όταν γυρίζει σπίτι του αυτό που μετράει είναι η οικογένειά του και οι φίλοι. «Θέλω οι άνθρωποι να μου συμπεριφέρονται φυσιολογικά. Όταν νιώθω ότι δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο, νιώθω άβολα και δυσάρεστα», προσθέτει και ξεκαθαρίζει πως δεν θέλει να επηρεάζει την ζωή του η αναγνωρισιμότητα.

«Στον ελεύθερό μου χρόνο μου αρέσει να χαλαρώνω. Διαβάζω βιβλία, πηγαίνω σινεμά και κάνω διάφορα άλλα, απλά, καθημερινά πράγματα», συνεχίζει ο Daniel Craig και καταλήγει: «αυτό που απολαμβάνω περισσότερο είναι να είμαι με την οικογένεια, τους φίλους μου και να μαγειρεύουμε όλοι μαζί. Θα μπορούσα να πω κι άλλα, όμως, σίγουρα είναι βαρετά».

Ο ηθοποιός τονίζει πως αυτό που τον έκανε να πει το «ναι» στον James Bond ήταν το εξαιρετικό σενάριο, ενώ, όταν η κουβέντα πηγαίνει στη στον γάμο του, λέει νέτα – σκέτα: «είμαστε πολύ ευτυχισμένοι. Ευχαριστώ»!

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...