Περισσότεροι από 35.000 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους τα
τελευταία δέκα χρόνια εξαιτίας...των τρένων του προαστιακού σιδηροδρομικού δικτύου της Βομβάης και άλλοι τόσοι έχουν τραυματιστεί, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που δημοσιεύονται στον ινδικό Τύπο.
Συνολικά 36.152 άνθρωποι, δηλαδή περίπου 10 άνθρωποι την ημέρα, σκοτώθηκαν και 36.688 τραυματίστηκαν σε σιδηροδρομικά δυστυχήματα από το 2002 ως τον Νοέμβριο φέτος, σύμφωνα με στοιχεία της αστυνομίας που δημοσιεύονται στην εφημερίδα Daily News and Analysis.
Περίπου επτά εκατομμύρια ταξιδιώτες χρησιμοποιούν καθημερινά το δίκτυο της οικονομικής πρωτεύουσας της Ινδίας, μιας πόλης εκατομμυρίων κατοίκων με άναρχη δόμηση και άσχημους δρόμους.
Οι πόρτες των τρένων είναι συνήθως ανοικτές ακόμα και όταν οι αμαξοστοιχίες κινούνται εξαιτίας της ζέστης και πολλοί επιβάτες κυριολεκτικά κρέμονται από τα βαγόνια.
Οι άνθρωποι σκοτώνονται κυρίως όταν πέφτουν από τα βαγόνια, όταν χτυπάνε σε στύλους ή όταν διασχίζουν τις γραμμές.
ΠΗΓΗ
τελευταία δέκα χρόνια εξαιτίας...των τρένων του προαστιακού σιδηροδρομικού δικτύου της Βομβάης και άλλοι τόσοι έχουν τραυματιστεί, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που δημοσιεύονται στον ινδικό Τύπο.
Συνολικά 36.152 άνθρωποι, δηλαδή περίπου 10 άνθρωποι την ημέρα, σκοτώθηκαν και 36.688 τραυματίστηκαν σε σιδηροδρομικά δυστυχήματα από το 2002 ως τον Νοέμβριο φέτος, σύμφωνα με στοιχεία της αστυνομίας που δημοσιεύονται στην εφημερίδα Daily News and Analysis.
Περίπου επτά εκατομμύρια ταξιδιώτες χρησιμοποιούν καθημερινά το δίκτυο της οικονομικής πρωτεύουσας της Ινδίας, μιας πόλης εκατομμυρίων κατοίκων με άναρχη δόμηση και άσχημους δρόμους.
Οι πόρτες των τρένων είναι συνήθως ανοικτές ακόμα και όταν οι αμαξοστοιχίες κινούνται εξαιτίας της ζέστης και πολλοί επιβάτες κυριολεκτικά κρέμονται από τα βαγόνια.
Οι άνθρωποι σκοτώνονται κυρίως όταν πέφτουν από τα βαγόνια, όταν χτυπάνε σε στύλους ή όταν διασχίζουν τις γραμμές.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου