Translate Kapritsio

What Are These?

Οι 50 δημοφιλεστερες ατάκες κατά τη διάρκεια του sex...!

Κατά τη διάρκεια του sex μπορεί να ακούσουμε διάφορα-άλλα ακραία και άλλα πιο...νορμάλ! Οι πιο φυσιολογικές ατάκες όμως είναι κυρίως ανάμεσα σε ζευγάρια... Θέλετε να τις δείτε?

1. όλο μέσα!
2. κάρφωσέ με
3. Έχεις δει μεγαλύτερο?
4. ρούφα το πιο βαθιά
5. Ναι κι άλλο!
6. ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΑΣ!
7. εκεί, εκεί
8. σ'αρέσει μωρό μου, σ'αρέσει?
9. Τι σου κάνω...??? Τιιιι????
10. Κατάπιε τα!
11. Αρέσει αυτό στο μωρό μου?
12. Σ'αρέσει έτσι όπως μπαίνω μέσα σου?
13. Βάλτον στο στόμα σου
14. Μην αφήσεις ούτε σταγόνα
15. πάρε μου πίπ@ ΤΩΡΑ!
16. Ως το λάρυγγα!
17. συνέχισε πιο γρήγορα...
18. θέλω να με καρφώσεις πιο δυνατά!
19. τι βυζόμπ@λ@ είναι αυτά μανάρι μου?!?!
20. Η κωλ@ρ@ σου με στέλνει στον παράδεισο
21. Γύρνα από την άλλη
22. Μη, μη τελείωσεις ακόμα!
23. Είσαι το πουτ@ν@κι μου!
24. τι σούφρα είναι αυτή μωρό μου?
25. θα σου βάλω όλο το χέρι!
26. Μην το σφίγγεις τόσο δυνατά!
27. Τέλειωσε στο πρόσωπο μου!
28. Μην αφήνεις τα @ρχιδι@ μου παραπονεμένα!
29. σκίσε με κ@ρ!ολη!!!
30. γουστάρεις που είμαι μέσα σου???
31. χύνω για την πάρτυ σου
32. βάρα με!
33. Πάρτα!
34. Πρόσεχε λίγο τα δόντια σου!
35. Κάτσε πάνω μου!
36. Σε θέλω στα τέσσερα
37. Μη, όχι έτσι πονάει!
38. Βάλε λίγο λιπαντικό!
39. Βάλε προφυλακτικό!
40. Μη χύσεις μέσα μου!
41. Εγώ δεν κάνω τέτοια.
42. Χαστούκισε με!
43. Καβάλησε με!
44. Είσαι τεράστιος!
45. Μ'αγαπάς?
46. πιο βαθιά
47. Στα έκανε αυτά ο άλλος?
48. Γλείψε με
49. Σκίσε με!
50. Μη φωνάζεις!

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...