Translate Kapritsio

What Are These?

Κόκκινο φλογερό κραγιόν, αλλά με προσοχή λερωνει.........


Αν μου ξαναλερώσεις το λευκό μου πουκάμισο, την «έβαψες». Είναι πολύ ωραίο το κόκκινο κραγιόν στα πλούσια χείλη μιας γυναίκας (βλέπε Monica Bellucci σε διαφήμιση γνωστού οίκου καλλυντικών). Όμως αυτή είναι μία. Με μεσογειακή ομορφιά και πρόσωπο που σαγηνεύει. Και δε νομίζω ποτέ να φιλάει τον Vincent Cassel στο γιακά του λευκού του πουκάμισου λίγο πριν φύγει για δουλειά.
Είτε το κάνεις για να επισημάνεις σε όλες τις αντίζηλες σου στο γραφείο του, ότι σου ανήκει, είτε απλά επειδή δε μπορείς να χαλιναγωγήσεις το πάθος σου η λύση είναι μία: μαζέψου. Ούτε ο χριστιανός έχει όρεξη να αλλάζει ρούχα, ούτε εσύ θες να ακούς τη μουρμούρα του μετά. Και έχει και δίκιο! Γιατί πού πας δεσποινίς μου και μου σφραγίζεις το καινούριο μου πουκάμισο; Άσε που εκτός των ρούχων η μανία σας να σφραγίζετε με το κόκκινο των χειλιών σας αντικείμενα επεκτείνεται και αλλού: σε ποτήρια, κούπες, φλιτζάνια, πετσέτες κ.τ.λ. Οπότε κορίτσια ή χρησιμοποιήστε κάποιου είδος σταθεροποιητικό, είτε περιμένετε να στεγνώσει πριν αρχίσετε να μαρκάρετε κόσμο. Πηγή: queen.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...