Translate Kapritsio

What Are These?

H εξομολόγηση της Sharon Stone για το εγκεφαλικό

Μπορεί να διανύει την έκτη δεκαετία της ζωής της, ωστόσο αυτό δεν εμποδίζει τη Sharon Stone να αποτελεί μια από τις σέξι παρουσίες του Hollywood. Η διάσημη ηθοποιός φωτογραφήθηκε για το εξώφυλλο του περιοδικού «AARP» και μίλησε για την περιπέτεια με την υγεία της το 2001, όταν υπέστη εγκεφαλικό.

«Βγήκα από το νοσοκομείο έχοντας μερική απώλεια μνήμης. Το ένα μου πόδι ήταν μουδιασμένο, δεν άκουγα από το ένα μου αυτί και η μια πλευρά του προσώπου μου έδειχνε σαν να πέφτει», εξομολογήθηκε χαρακτηριστικά η 53χρονη star και δε δίστασε να μοιραστεί τον τότε φόβο της: «Πίστευα ότι δεν θα είμαι ποτέ ξανά όμορφη.. ποιος θα ήθελε να με πλησιάσει ξανά;».
Μάλιστα, μεταξύ άλλων, αποκάλυψε ότι την περίοδο που ήταν παντρεμένη είχε κάνει δύο αποβολές. «Την τελευταία φορά που έχασα το μωρό, ενώ ήμουν στο νοσοκομείο μου τηλεφώνησαν από το γραφείο υιοθεσίας. Αυτό ήταν θεόσταλτο», είπε.
Δείτε το εξώφυλλο του περιοδικού...


ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...