Translate Kapritsio

What Are These?

iPhone 5: Οι χάρτες το marketing και η "γυριστή" του CEO



Είναι σημαντικό που μια κολοσσιαία εταιρεία όπως η Apple ζήτησε ταπεινά συγνώμη από τους πελάτες της για το φιάσκο με τους χάρτες του iPhone 5. Δεν χρειαζόταν, όμως. Η ζήτηση για το νέο τηλέφωνο με το μηλαράκι συνεχίζει να είναι τρομακτικά μεγάλη και σύμφωνα με τους αναλυτές, το θέμα με τους ελαττωματικούς χάρτες δεν την επηρεάζει. Και ούτε πρόκειται...

Σε έρευνα που έγινε σε 20 Apple Stores στην Αμερική, βρέθηκαν μόνο τέσσερις απούλητες συσκευές, όλες τους συνδεδεμένες με συμβόλαιο στον λιγότερο δημοφιλή πάροχο στις ΗΠΑ, τη Sprint. Στην Ευρώπη, στις χώρες όπου έχει αρχίσει η διάθεση του iPhone 5, η λίστα αναμονής απαιτεί εβδομάδες υπομονής, ενώ ακόμη και στην Ελλάδα της κρίσης μαθαίνουμε ότι οι προπαραγγελίες κυμαίνονται στα ίδια δυσθεώρητα ύψη με αυτές του iPhone 4S.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι στην Apple γνώριζαν πως το θέμα των χαρτών δεν πρόκειται να επηρεάσει τις πωλήσεις του iPhone 5. Γιατί, λοιπόν, να απολογηθούν στο καταναλωτικό κοινό; Η απάντηση είναι απλή μεν, αλλά κρύβει πολύ marketing πίσω της: Για να αναχαιτίσουν το κύμα αρνητικής κριτικής που ήρθε από τα media. Τα μεγαλύτερα sites του κόσμου σχολίασαν ότι "αυτό δεν θα συνέβαινε αν στο τιμόνι της Apple ήταν ακόμη ο αείμνηστος Steve Jobs". Ο Tim Cook, o νέος CEO της Apple, επέλεξε να ζητήσει συγνώμη με απολογητικό ύφος αποδεικνύοντας ότι μπορεί να υπάρξει συναίσθημα ακόμη και στην αδυσώπητη αγορά της τεχνολογίας. Με αυτήν την κίνηση κέρδισε την εμπιστοσύνη των πελατών του αλλά και χρόνο μέχρι να τελειοποιηθεί η πλατφόρμα των Apple Maps.
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...